Ofte stilte spørsmål
Mine sider
-
Hvordan kommer jeg inn på mine sider?
Gruppetrening
-
Hvordan melder jeg meg på gruppetimer?
-
Påmelding via nettsiden
-
Påmelding via appen
-
Jeg har fått advarsel på at jeg ikke møtte opp til gruppetimen. Hva gjør jeg?
-
Bookingregler
Bedrift
-
Hvem kan inngå en bedriftsavtale med Actic?
-
Jeg får et treningsbidrag fra arbeidsgiveren min, men trenger attest for å bekrefte medlemskapet. Hvordan får jeg kvittering for innbetalingene?
-
Hvordan kan jeg fjerne en ansatt fra bedriftsavtale?
-
Vi har endret fakturaadresse, hva gjør vi?
-
Hvordan får en ansatt tilgang på avtale?
-
Hvordan fryse et medlemskap til en ansatt?
-
Vi vil si opp medlemskapet til en ansatt. Hvordan går vi fram?
-
Vi ønsker å se på muligheten for å endre eksisterende bedriftsavtale. Hvem kontakter vi?
Mitt medlemskap
-
Kan jeg overdra medlemskapet til eller betale for et annet familiemedlem?
-
Kan jeg fryse (midlertidig stoppe) mitt medlemskap?
Følgende vilkår gjelder for frys av medlemskap hos Actic:
Medlemskap med binding kan fryses under følgende forhold, mot fremvisning av gyldig dokumentasjon:- Sykdom: Attest fra lege eller annet helsepersonell.
- Svangerskap/barsel: Attest fra helsepersonell eller Helsekort.
- Militærtjeneste: Attest/innkallingsbrev fra militæret.
- Utstasjonering: Attest fra arbeids- eller studiestedet eller studentbevis.
- Du kan heller ikke fryse på ubestemt tid. All frys må altså ha en stoppdato. Medlemskapet blir automatisk gjenåpnet dagen etter stoppdato, og medlemsavgift påløper fra gjenåpningsdatoen.
- Medlemsavgift vil ikke bli trukket i fryseperioden og medlemskortet vil bli sperret for adgang til Actics fasiliteter.
- Dersom du er i bindingstid, vil bindingstiden forskyves tilsvarende fryseperioden.
-
Hvordan sier jeg opp medlemskapet?
-
Bruk av angrerett
Administrasjon & Betaling
-
Jeg har et spørsmål vedrørende min betaling. Hvem kontakter jeg?
-
Hvordan oppretter jeg AvtaleGiro med Actic?
-
Hvorfor sender dere faktura til meg?
-
Hvilken dag belaster dere for medlemsavgiften og hva skjer dersom jeg ikke betaler i tide?
-
Jeg har blitt belastet 99 kroner i tillegg til medlemsavgiften. Hva er det?
-
AvtaleGiroavtalen min er aktiv i banken, men det blir ikke trukket noe, og jeg får faktura. Hvorfor?
-
Jeg flytte til en annen by der Actic finnes. Kan jeg overføre medlemskapet mitt dit?